Comunicat d'urgència: el feixisme avança si no se'l combat

Davant l'aparició de pintades que amenacen a companys antifeixistes i, en concret, al nostre cap de llista per Sarrià-Sant Gervasi diem ben clar que ens trobaran juntes i organitzades!

Dijous van aparèixer pintades neo-nazis al Mercat de Sant Gervasi, amenaçant de mort dues persones i assenyalant el jovent antifeixista del barri. Estant en el tram final de la campanya, no havíem tingut temps de valorar com es mereix aquestes accions, però avui ens hem aturat i hem dit prou.

Són tres pintades, una d'elles amb el missatge 'se ha abierto la veda' i els noms de dos companys -un d'ells, cap de llista de la CUP Capgirem Barcelona a Sarrià - Sant Gervasi per les eleccions municipals-, que inciten de manera inequívoca a "caçar-los", tal i com acostumen a dir. És a dir, un missatge d'amenaça i una crida a la persecució, recordant-nos el cas de Carlos Palomino, apunyalat a Madrid l'11 de novembre de 2007.

Denunciem aquestes pintades, que apunten directament a veïnes del barri que sempre s'han manifestat contra l'odi de l'extrema-dreta, i cridem a la solidaritat per defensar-nos d'aquestes amenaces per part de grups i militants d'ultra-dreta que es mouen lliurement per la ciutat.

De cara a demà, 26M, també volem recordar als partits que no poden considerar-se demòcrates sense ser antifeixistes. Això va de llibertat o barbàrie.

Busquen generar por, però tenim la millor xarxa de suport mutu per defensar-nos i continuar fent viure el barri: el moviment popular i associatiu de Cassoles i Sarrià. Contra el seu odi, ens trobaran juntes i organitzades!

Visca la lluita antifeixista!

Estant en el tram final de la campanya, no havíem tingut temps de valorar com es mereix aquestes accions, però avui ens hem aturat i hem dit prou.