Engeguem el Procés Vector, construïm la unitat popular als barris

La CUP de Barcelona i les seves assemblees locals, engeguem un procés de reflexió conjunta per actualitzar el nostre projecte polític

Després de les eleccions del 26 de maig i davant del nou context polític a l’Ajuntament i a la ciutat, la CUP de Barcelona hem engegat el Procés Vector: un procés de reflexió per actualitzar el nostre projecte polític. Volem seguir construint Unitat Popular i per fer-ho necessitem repensar cap a on enfoquem el vector de la nostra activitat, per marcar un nou rumb i ser una eina útil al servei de les veïnes que volen una altra Barcelona.

Aquest procés, ha de ser necessàriament deliberatiu, obert i assembleari i el volem desenvolupar recollint el màxim d’aportacions i opinions de totes les veïnes que vulguin dir-hi la seva. Per això, constarà diferents fases. Una primera en la que farem assemblees populars als barris i, posteriorment, una gran trobada de ciutat amb els moviments socials i veïnals. Una vegada fet això, l'organització i l'Esquerra Independentista plantejarà les noves propostes estratègiques de la CUP Capgirem Barcelona.

A Sarrià-Sant Gervasi pots venir a participar a l'assemblea oberta que farem aquest dijous 26 a les 19h a La Casa Orlandai!

T'hi esperem!

Des dels carrers, seguim capgirant Barcelona!

#ProcésVectorBCN

Farem assemblees als barris i una gran trobada de ciutat amb moviments socials i veïnals.