Candidatura d'Unitat Popular

Sarrià - St. Gervasi Cassoles - Vallvidrera

Per la defensa de Vallvidrera: dona suport a la Buenos Aires!

El mes de març un grup veïns de Vallvidrera van fer pública l’ocupació de l’antiga Llar Betània, ara i aquí necessiten el nostre suport!

El mes de març un grup veïns de Vallvidrera van fer pública l’ocupació de l’antiga Llar Betània on antigament hi havia una residència per a gent gran. Aquest edifici emblemàtic de Vallvidrera porta molts mesos generant projectes i activitats per als llebrencs amb la voluntat de mantenir-lo com a patrimoni històric de Vallvidrera, crear un projecte d’habitatge comunitari i obrir-lo a totes les veïnes del barri. Els propietaris la Congregació de la Missió, ho volen convertir en un hotel de luxe amb la compra per part de la London Private Company.

Ja des del primer moment des de la CUP Sarrià-Sant Gervasi vam mostrar tot el nostre suport i treballarem incansablement perquè aquest projecte autogestionari tiri endavant i farem front tantes vegades com faci falta als especuladors, siguin empresaris o religiosos.

Ara més que mai necessiten tot el nostre suport davant l'amenaça de desallotjament, si vols seguir totes les activitats de la Casa Buenos Aires i estar al dia de l'actualitat, us animem a sumar-vos als diversos canals:

I també pots adherir-te al seu manifest a través d'aquest enllaç!

Defensem Buenos Aires, Defensem Vallvidrera!

Ara més que mai necessiten tot el nostre suport davant l'amenaça de desallotjament, entre totes defensem la Casa Buenos Aires